Powody dla których warto prowadzić media społecznościowe w różnych językach
Ponieważ w Internecie jest coraz więcej języków, wielojęzyczne media społecznościowe są niezwykle istotne dla wszystkich globalnych marek. Jeśli jednak nie masz pewności, czy jest to właściwy wybór dla Twojej firmy, zapoznaj się z najważniejszymi powodami, dla których warto go rozważyć.
Znaczenie prowadzenia wielu kont w mediach społecznościowych w różnych językach
Jeśli budujesz globalną markę, prowadzenie wielu kont w mediach społecznościowych w różnych językach zdecydowanie powinno być częścią Twojej strategii lokalizacji w mediach społecznościowych. Oto powody dla których zwiększysz swoją widoczność w Internecie.
Treści w różnych językach zwiększają widoczność
Udostępnianie treści w mediach społecznościowych w wielu językach otwiera Cię na szerszą publiczność, zwiększając Twoją widoczność. Szukasz klientów w określonym kraju, którzy mogliby nawiązać kontakt z Twoją marką? Czy chcesz skierować międzynarodowych konsumentów do swojego sklepu internetowego? Nasze biuro tłumaczeń chętnie Ci w tym pomoże. Tłumaczenia stron internetowych to jedno z Naszych podstawowych zadań. Obsługujemy wiele branż.
Większość użytkowników Internetu na całym świecie nie jest rodzimym użytkownikiem języka angielskiego
Nie zakładaj, że każdy, komu podoba się Twoja marka, mówi w Twoim języku. Czy wiesz, że na Facebooku codziennie dokonuje się ponad 20 miliardów tłumaczeń? W rzeczywistości około miliarda użytkowników Facebooka miesięcznie posługuje się językami innymi niż angielski – to połowa bazy użytkowników platformy. To pokazuje, że istnieje zapotrzebowanie na przetłumaczone treści w mediach społecznościowych. Tłumaczymy praktycznie na każdy język. Wykonujemy tłumaczenia na litewski ale i tłumaczenia na arabski nie są Nam obce.
Rośnie wykorzystanie języków obcych w Internecie
Firmy posiadające media społecznościowe w różnych językach otwierają swoją działalność na rynki zagraniczne, które są już aktywne w Internecie i stale się rozwijają. Od 2000 r. do 2021 r. korzystanie z języka arabskiego w Internecie wzrosło o 9,34%. Od 2000 r. liczba użytkowników Internetu mówiących po japońsku wzrosła o 152%. Te statystyki mogą nie być zaskakujące w obliczu eksplozji Internetu, ale należy wziąć pod uwagę, że użycie języka angielskiego w Internecie nie wzrosło nawet trzykrotnie.
Konsumenci częściej komunikują się w swoim własnym języku
Badania pokazują, że konsumenci pięciokrotnie częściej dokonują zakupów na stronach internetowych zawierających treści w ich języku ojczystym. Tymczasem 40% kupujących nie dokona zakupów na stronie internetowej w innym języku. Jest więc oczywiste, że dzięki przyjęciu wielojęzycznych mediów społecznościowych konsumenci będą czuć się bardziej komfortowo wchodząc w interakcję z Twoją marką.
Zwiększ ruch na swojej stronie
Chociaż liczba polubień, komentarzy i udostępnień w mediach społecznościowych nie ma żadnego wpływu na ranking Twojej witryny w Google, pozwala na udostępnianie większej ilości treści z Twojej witryny.
Zwiększ swoją globalną liczbę obserwujących
Jeśli Twoja firma zacznie korzystać z mediów społecznościowych w różnych językach, istnieje duża szansa, że ludzie z innych krajów będą śledzić Twoją firmę i staną się klientami.
Oferuj obsługę klienta na całym świecie
Media społecznościowe zmieniły sposób interakcji klientów z firmami. Konsumenci często udają się na Facebooka, aby rozwiązać swój problem, zanim zadzwonią na infolinię obsługi klienta.
Wykorzystaj w większym stopniu istniejące treści
Najlepszym sposobem na uzyskanie wyników w mediach społecznościowych jest publikowanie odpowiednich, angażujących postów w mediach społecznościowych, które przemawiają do docelowych odbiorców. Jednak większość firm nie zdaje sobie sprawy, ile treści w mediach społecznościowych już posiadają, a które można ponownie wykorzystać. Dotrzesz na kilka rynków zagranicznych, dostosowując oryginalne treści ze swoich profili w mediach społecznościowych na różne języki. W przypadku większości aktualizacji zwykle wystarczy dobrej jakości tłumaczenie. Jeśli współpracujesz z profesjonalnymi tłumaczami, zlokalizują oni treść, aby upewnić się, że jest ona odpowiednia kulturowo w każdym języku w czym właśnie pomaga lokalizacja.
Buduj zaufanie wśród międzynarodowej publiczności
Większość konsumentów szuka informacji o firmie w Internecie, sprawdzając jej kanały w mediach społecznościowych. Dzięki mediom społecznościowym w różnych językach odbiorcy na rynkach zagranicznych postrzegają Twoją firmę jako godną zaufania.
Marketing w mediach społecznościowych tylko z profesjonalnym Biurem Tłumaczeń
Jeśli chcesz ulepszyć swój marketing w mediach społecznościowych w Europie lub gdziekolwiek indziej na świecie, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy Ci rozwinąć globalną strategię marketingową w mediach społecznościowych. Skontaktuj się, aby dowiedzieć się jak możemy pomóc Ci w tłumaczeniu Twoich treści. Nasi lokalni menedżerowie ds. społeczności monitorują wielojęzyczne media społecznościowe i dbają o to, aby publikować treści najbardziej odpowiednie dla Twojej marki — treści, które przemawiają bezpośrednio do odbiorców.